sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

Yninää


Mouuh. Päiväni on tänään ollut ihan miellyttävä ja myös leppoinen. Olin omistajani kanssa lenkkeilemässä muunmuassa järven jäällä. Menin saareenkin, siellä oli hauskaa. Kun omistaja paistoi makkaraa, hänelle tapahtui jokin epämääräinen erehdys, enkä minä saanutkaan sitä. Hän on joskus täysin tahditon, minun on kyllä pakko muistuttaa teitä siitä. Sain kuitenkin ehdotonta herkkuani, kuivattua maksaa.! Mums, se on kerrassaan herkullista. Kuivatun maksan vuoksi voisin vaikka murhata! Siis vessapaperihylsyn, jonka sisään tuota mustaa kultaa usein piiloitetaan.

Minä olen ehkä aikamoinen herkkupeppu kulinaristi. Kun tulin omistajaperheeni kotiin, olin perin laiha. Niin, minähän tulin tähän asuuntoon silloin, kun olin 7 kuukautta vanha pojannassikka. Nyt olen vuoden sekä kaksi kuukautta. No, kun tulin tähän kotiin, olin laiha ja olen sitä edelleenkin. Eräskin miellyttävän seefferin omistaja kommentoi, että olen kaunis ja urheilullinen. Omistajani joskus kiusoittelee, että olenkin sellainen kaunis poika...
Mutta, koska minulla ei ole vaaraa liika lihoamiseen ja olen kyllä myös hiukan nirso, syön päivittäin kaksi maukasta ateriaa! Tänään ateriani oli maukasta Cesarin Aurinkoista kanamuhennosta, puolet siitä purkista, sekä hiukan mamman uunissa paistamaa maksaa ja niiden kanssa nappuloita. Se oli herkullinen pyhäpäivän ruoka.

Minulla on muuten ollut hiukan vatsa sekaisin, eilen ja toissa yönä minua itketti ja suretti yölläkin, kun masussa kiersi ja käänsi. Toivottavasti se menee pian ohi! Minä otan vielä tirsat, odotan että isäntä kuskaa minut iltapissulle ja sitten aloitan kunnon yökoisimiset!

Kauniita unia, oman lempiystävän kuvia (:
Iivari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti